Čeká vás inventura?
Inventura vůbec nemusí být obávaným strašákem, kvůli kterému mají skladníci i vedoucí skladu těžké spaní. Naopak. Díky ní získáváte potřebný přehled o reálných zásobách a pomáhá vám udržovat ve skladu pořádek. Podle zákona o účetnictví musíte skutečný stav majetku a závazků k určitému dni zjišťovat minimálně jednou ročně. V mySTOCK® jsme se proto na inventury zaměřili a na základě osvědčené praxe jsme pro ně vyvinuli standardní řešení tak, aby vyhovovalo všem našim zákazníkům a abychom jim předali „best practices“ řízení skladu.
Inventury v mySTOCK® podporují práci s atributy, které slouží pro rozpad do skladových karet, jsou vícejazyčné a v procesu je zapracována logika opakovaného počítání. Skladníci mohou provádět inventury naslepo bez srovnání s očekávaným stavem, nebo mohou mít na PDA skutečné množství zobrazeno. Samozřejmostí je možnost provádět inventuru v celém skladu, pouze na konkrétním umístění nebo třeba za určitý sortiment. Případné inventurní rozdíly se evidují ve virtuálním úložišti, což umožňuje flexibilní řešení přebytků a mank v rámci provozu, neboť pro takové položky nemusí existovat samostatný sklad. Kdykoliv během roku máte také možnost zobrazit si aktuální stav rozdílů.
Standardizované řešení inventur v mySTOCK® vám pomůže provést přesnou a rychlou inventuru zásob a poskytne výsledky okamžitě po jejím dokončení.
Chcete se o našem WMS dozvědět více? Kontaktujte nás, rádi se s vámi sejdeme!