Milan Mathauser, K+B Progres

IT and Logistic Director

„Tlak na rychlou expedici zboží je dnes obrovský. Lidé očekávají, že když si jeden den objednají, hned následujícího dne obdrží zásilku. Chtěli jsme, aby dispečeři měli aktuální přehled o dění ve skladu a mohli účinně a rychle úkolovat skladníky. Dále aby zboží bylo uloženo v optimálním množství a na optimálních pozicích s ohledem na jeho obrátku. Samotné spuštění nového WMS se nám podařilo připravit a realizovat mimořádně dobře, proběhlo během několika málo dnů. Nikdo z firmy pak vlastně ani nepoznal, že sklad už jede v novém systému“.

Zajímá vás více informací o projektu? Přečtěte si celou případovou studii nebo si pusťte video!

Raul Stuchlík, MARLENKA

Výkonný ředitel

„Kvadosácké řešení mySTOCK® WMS jsme nasadili na konci roku 2017 a implementace probíhala za plného provozu. Původní systém byl ze dne na den vyměněn za WMS a od té doby je funkční. Toto považuji za fantastický výsledek, který zvládnou jen profesionálové. Za úspěchem nasazení stojí i tým naší společnosti. Zástupci obou stran skvěle spolupracovali a výsledek se dostavil. mySTOCK® WMS aktuálně řídí tři expediční sklady a testujeme nasazení do výrobních skladů surovin, polotovarů a obalů.“

Přečtěte si více informací o projektu v případové studii nebo si pusťte video!

Petr Mitura, DÉMOS TRADE

Člen představenstva

“Spolupracujeme s KVADOSem opravdu dlouho, navzájem se známe, společně rosteme. Podpora našich projektů je ze strany KVADOSu velmi dobře zacílená a pokrývá naše potřeby. Ve skladu využíváme WMS řešení mySTOCK®, které bylo potřeba upravit pro nové podmínky, protože jsme se rozhodli pro zásadní přestavbu starého skladu. Změnil se například způsob vychystávání na expediční lince, narostl počet pracovišť pro kompletaci, kontrolu a balení zásilek. Větší je i počet expedičních větví, novinkou jsou také velkoplošné displeje umístěné po celé hale.”

ASSA ABLOY

Řešení mySTOCK® WMS bylo ve výrobním závodě integrováno s primárním ERP systémem MAX+ s využitím výkonného oboustranného online interface, který byl realizován ve spolupráci s firmou S&T CZ.
mySTOCK® WMS podporuje veškeré skladové operace od naskladnění materiálu přes jeho přesun do výroby až po identifikaci hotových výrobků a jejich expedici. Součástí projektu byla nejen dodávka a implementace řešení mySTOCK® WMS, ale také dodávka mobilních zařízení PDA, tiskáren čárových kódů na platformě produktů výrobce ZEBRA a komponentů pro wifi síť.

WT WINTECH

Společnost vypsala výběrové řízení na WMS řešení a KVADOS zareagoval vypracováním analytické studie ke zjištění potřeb klienta. Spolupráci jsme zahájili v červnu roku 2017. Vedle základních skladových procesů jako je příjem, expedice či inventury řídíme také kardexy. Speciálně na míru jsme doladili mobilního klienta mySTOCK® WMS, vzhledem k prašnosti skladů jej zaměstnanci mohou ovládat bezdotykově.
Společnou vizí je druhá fáze projektu pro nově budovaný sklad klienta.

Kontaktujte nás, rádi se s vámi sejdeme: +420 597 403 403 mystock@kvados.cz
Kontaktujte nás