Milan Mathauser, K+B Progres

IT and Logistic Director

„Tlak na rychlou expedici zboží je dnes obrovský. Lidé očekávají, že když si jeden den objednají, hned následujícího dne obdrží zásilku. Chtěli jsme, aby dispečeři měli aktuální přehled o dění ve skladu a mohli účinně a rychle úkolovat skladníky. Dále aby zboží bylo uloženo v optimálním množství a na optimálních pozicích s ohledem na jeho obrátku. Samotné spuštění nového WMS se nám podařilo připravit a realizovat mimořádně dobře, proběhlo během několika málo dnů. Nikdo z firmy pak vlastně ani nepoznal, že sklad už jede v novém systému“.

Zajímá vás více informací o projektu? Přečtěte si celou případovou studii nebo si pusťte video!

Případová studie

Raul Stuchlík, MARLENKA

Výkonný ředitel

„Kvadosácké řešení mySTOCK® WMS jsme nasadili na konci roku 2017 a implementace probíhala za plného provozu. Původní systém byl ze dne na den vyměněn za WMS a od té doby je funkční. Toto považuji za fantastický výsledek, který zvládnou jen profesionálové. Za úspěchem nasazení stojí i tým naší společnosti. Zástupci obou stran skvěle spolupracovali a výsledek se dostavil. mySTOCK® WMS aktuálně řídí tři expediční sklady a testujeme nasazení do výrobních skladů surovin, polotovarů a obalů.“

Přečtěte si více informací o projektu v případové studii nebo si pusťte video!

Případová studie

Petr Mitura, DÉMOS TRADE

Člen představenstva

“Spolupracujeme s KVADOSem opravdu dlouho, navzájem se známe, společně rosteme. Podpora našich projektů je ze strany KVADOSu velmi dobře zacílená a pokrývá naše potřeby. Ve skladu využíváme WMS řešení mySTOCK®, které bylo potřeba upravit pro nové podmínky, protože jsme se rozhodli pro zásadní přestavbu starého skladu. Změnil se například způsob vychystávání na expediční lince, narostl počet pracovišť pro kompletaci, kontrolu a balení zásilek. Větší je i počet expedičních větví, novinkou jsou také velkoplošné displeje umístěné po celé hale.”

Stanislav Vodička ml., QANTO

“Obrovský benefit je bezesporu pracovní prostředí našich zaměstnanců, ve srovnání s původním skladem se liší diametrálně, zásadně se snížil podíl ruční práce. Dnes už půl roku nemusíme hledat žádné nové posily, přesto se lidé sami hlásí. Dosáhli jsme třetinových úspor v souvislosti s přesností vychystávání, v řízeném skladu je pro nás také podstatně jednodušší dohledat jakýkoli rozdíl při reklamaci. Při adresném uložení zboží můžeme do několika minut zjistit, zda je reklamace oprávněná, nepočítáme už celou zásobu, ale jdeme jen do konkrétní pozice. Velmi oceňuji, že někteří lidé z KVADOSu se na konkrétní softwarové funkce dokážou dívat očima zákazníka, nikoli jen ajťáka, protože pro nás je primární právě tento byznysový pohled.”

Michal Rajter, Panta Rhei

„V riadení skladu sa zmenilo v podstate úplne všetko. Presťahovali sme sa do nových skladových priestorov, inak riadime proces naskladnenia, vychystania objednávok a aj balenia. Zmeny boli, samozrejme, prínosné. Navýšil sa počet objednávok, ktoré dokážeme spracovať s rovnakým tímom ľudí a vo vyššej rýchlosti. Zákazníci nás tak chvália práve za rýchlosť dodania. Intenzívnou komunikáciou sa nám podarilo zvládnuť väčšinu nástrah ešte v prípravnej fáze a po nábehu do ostrej prevádzky sme tak riešili iba drobnosti. Bola to aj podľa vyjadrení kolegov z KVADOSu jedna z rýchlejších implementácii WMS, preto sme radi, že sme napriek krátkemu času na nič podstatné nezabudli.“

ASSA ABLOY

Řešení mySTOCK® WMS bylo ve výrobním závodě integrováno s primárním ERP systémem MAX+ s využitím výkonného oboustranného online interface, který byl realizován ve spolupráci s firmou S&T CZ.
mySTOCK® WMS podporuje veškeré skladové operace od naskladnění materiálu přes jeho přesun do výroby až po identifikaci hotových výrobků a jejich expedici. Součástí projektu byla nejen dodávka a implementace řešení mySTOCK® WMS, ale také dodávka mobilních zařízení PDA, tiskáren čárových kódů na platformě produktů výrobce ZEBRA a komponentů pro wifi síť.

WT WINTECH

Společnost vypsala výběrové řízení na WMS řešení a KVADOS zareagoval vypracováním analytické studie ke zjištění potřeb klienta. Spolupráci jsme zahájili v červnu roku 2017. Vedle základních skladových procesů jako je příjem, expedice či inventury řídíme také kardexy. Speciálně na míru jsme doladili mobilního klienta mySTOCK® WMS, vzhledem k prašnosti skladů jej zaměstnanci mohou ovládat bezdotykově.
Společnou vizí je druhá fáze projektu pro nově budovaný sklad klienta.